torsdag 14. oktober 2010

Etter å ha meldt meg på nok en runde med hemmelig venn inne på et av mine favoritt-forum sykroken.no, ble jeg kjempespent da det i dag dukket opp en pakkelapp i postkassa. Og gjett om jeg ble glad da jeg åpnet pakken! Her ser dere bilder av alt det fine jeg fikk av min supersnille hemmelige venn! :)

IMG_5870

Nydelig pakke med blomst på, og kjempekoselig kort :)

IMG_5893

Nydelige blonder, og stor pose med hvite perler :)

IMG_5882

Herlig blått prikkete stoff (interlock?) som nok blir forvandlet til klær til guttene mine veldig snart ;) Prikkene ser forresten hvote ut på bildet, mer er egentlig lyseblå

IMG_5894

Kjempefine veskehåndtak, mønster til reiseveske fra adly bergan, og stoff og mønster til “bunting tote bag” fra Ray Stitch :D

IMG_5898

Og ikke minst fikk jeg denne utrolig fine vesken med blomster og fugler applikert på, og lomme inni :D

Jeg tror jeg må være den heldigste av alle som var med på denne runden, tuuuuusen takk til min kjære hemmelige venn!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar